Leesinformatie bij het gereedkomen van deel 2


IGJ is in het bezit van het ongecensureerde- en met naam en toenaam genoemde dossier MORONA. Hieronder een melding die betrekking heeft op HS10 deel 2 van het MORONA dossier.

 

Geachte inspecteur,

 

U kunt zich afvragen wat u in hemelsnaam met een fictief stukje tekst, zoals HS10 deel 2 uit MORONA een overduidelijk fictief stukje tekst is, moet doen.

 

U kunt zich ook afvragen waarom ik zoiets aan u meldt. Weet ik dan niet dat u niet de bevoegdheid heeft om een fictief verhaal te onderzoeken op ‘echtheid’, maar alleen bevoegdheid heeft om medische feiten langs de meetlat te leggen van ‘waar’ of ‘niet waar’, en mocht het waar zijn, langs de meetlat te leggen of het al dan niet een waarheid is die de patiënt in gevaar heeft gebracht? Weet ik dat niet? Ben ik misschien mesjokke?

 

Tja, ach… Kent u het boek of de verfilming van Yann Martel’s Life of Pie? - Ik neem aan van wel. Het is een beroemd boek en de verfilming komt vaak op teevee. U kunt dit niet gemist hebben.

 

Waar ging dat boek of die verfilming van dat boek ook alweer over?

 

-Over een man die zich bij de politie moet melden om te vertellen wat hij heeft meegemaakt tijdens zijn schipbreuk. En dan met een verhaal komt over een tijger, een aap, een hyena en een zebra. Een prachtig verhaal waar je graag in geloven zou, maar wat niet waar kan zijn. En als de politie-inspecteur doorvraagt aan het eind van de film/boek in drie regels van de schipbreukeling krijgt te horen wat er ‘echt’ gebeurd is.

 

In dat boek/film van Yann Martel bevinden u en ik zich. MORONA is een dossier dat vol staat met zebra’s, tijgers en hyena’s. Waarom? - Omdat dat wat echt gebeurd is te banaal- en pijnlijk is om te vertellen.

 

Maar u bent inspecteur en zou moeten doorvragen, net zoals die inspecteur in dat boek/film van Yann Martel doorvraagt. En dan krijgt u mijn verhaal over COVID in drie regels. Die regels zijn als volgt:

 

1.      Het WHO covid protocol dat in maart 2020 werd uitgerold zorgde ervoor dat dokters gingen kokerzien en oude ziekten zoals kanker, longemfyseem en longembolie niet meer konden onderscheiden van de nieuwe ziekte, de zogenaamde Sarscov2 positieve MORONA.

2.      Gevolg: behandeling voor kanker/longemfyseem met glucocorticoïden werd aan ernstig zieke mensen met kanker/longemfyseem onthouden alsook antistolling bij longembolie.

3.      In plaats daarvan werden deze patiënten in buikligging in een isoleercel/kamer gelegd waarna ze zonder deze levensreddende middelen (antistolling/glucocorticoïden) aan de mechanische beademing in hun eentje mochten stikken.

 

Een arts epidemioloog zag het en meldde het, na bot te hebben gevangen bij zijn leidinggevenden, aan IGJ. En wat deed IGJ met de melding?  - U hoeft niet te raden, want u weet het al: NIETS!

 

Hij meldde dit verhaal ook aan [naam krant] ([naam journalist], cc) die ook niets deed, en daarna publiceerde hij zijn IGJ melding bij BVNL: https://bvnl.nl/corona/ooggetuigenverslag-van-een-bezorgde-arts-epidemioloog-tijdens-de-eerste-coronagolf/

 

Dat mensen zwijgen over dingen die te banaal en pijnlijk zijn, kan ik me nog wel ergens voorstellen. Het lost alleen niks op. Erger nog: wie zwijgt stemt toe. Met uw zwijgen maakt u zichzelf verantwoordelijk voor iets wat u niet gedaan heeft. En waarom?

 

-Mijn boek heet niet voor niets MORONA, dat is dat ik dokters en wetenschappers hun hoofd heb zien verliezen in de covid periode, wat slachtoffers heeft geëist. Je hoofd verliezen is een zwakheid van de mens. De mens is zwak en instanties als IGJ, de wetenschap, de media, politiek zijn ingesteld om die zwakheid zoveel mogelijk te beteugelen. Maar als dergelijke instanties het laten afweten, dan zijn de rapen gaar.

 

U moet zelf tot bezinning komen. Hoe heeft u het ooit zo ver kunnen laten komen? -Waarom zwijgt [namen artsen] en met hen de voltallige Interne Geneeskunde als het gaat om het vaststellen van longembolie bij covid? Erger nog: waarom zwijgt een slachtoffer van deze gekheid ([naam gesupprimeerd]in alle talen? Waarom zwijgt u?

 

Maakt u het zichzelf niet onwijs moeilijk door liever ziende blind en horende doof door het leven te willen gaan dan om te erkennen dat er in maart 2020 een enorme medische fout is gemaakt die duizenden mensen het leven heeft gekost en die in hun eentje mochten eindigen in een isoleercel als een zeehond liggende aan de beademing? Kan iets zo erg zijn dat je er alleen maar over kan praten alsof het tijgers, apen, hyena’s en zebra’s zijn? Kunt u de waarheid niet onder ogen zien? Maar van alle mensen die zwijgen bent u, beste inspecteur, nou juist degene die NIET mag zwijgen over wat er echt gebeurd is. U heeft, in tegenstelling tot mij, niet het recht om een banale en pijnlijke waarheid om te zetten in een fantastisch verhaal als MORONA is. U moet man en paard noemen. Maar u doet niets. Het spijt me wel, maar ik kan me niet voorstellen dat u daar nog goed van kunt slapen. En ofschoon het hele MORONA verhaal mij ook niet in de koude kleren is gaan zitten, besef ik me wel dat het van een ongelooflijke domheid betuigt om voor de problemen die een ander heeft veroorzaakt medeplichtig te worden door te zwijgen.

 

Reacties

Populaire posts van deze blog